středa 21. dubna 2021

Rychlejší přesun cestujících po letišti i pomoc přímo na letišti v případě zmeškaného letu

Ochromená letecká doprava, doposud neobnovené linky i uzemněné flotily některých aerolinek probouzí stále větší zájem o lety s přestupy, tzv. virtuálně propojené lety, které oproti přímým letům umožňují alternativní spojení do cílových destinací i možnost vyhnout se konkrétním zemím. Právě pro usnadnění přestupů mezi navazujícími lety přišlo Kiwi.com ve spolupráci s vybranými letišti se službou Smart Pass pro snadnější a rychlejší přesun na letišti.

Ve spolupráci s letištěm Budapešť mohou navíc cestující využít speciální přepážky a osobní asistenci letištního personálu v případě potíží s přestupem či navazujícím letem.

„Řada cestujících považuje transfery na letišti za stresující zážitek, který je mnohdy velmi časově náročný. Podle nejnovějšího průzkumu IATA je jednou z hlavních priorit pro cestující v případě komplikací osobní setkání s pověřenou osobou. Asistenční služba Kiwi.com, kterou najdou ve vybraných letištních prostorech, poskytuje našim zákazníkům pomoc přímo od zaměstnanců letiště, kteří jsou s námi v kontaktu, například pokud dojde ke zrušení či zpoždění letu. Služba je také vybavena telefonickým spojením přímo na zákaznickou linku Kiwi.com. Tuto službu například poskytuje letiště v Budapešti,“ řekl Patrick Zeuner, který je zodpovědný za partnerství s letišti v Kiwi.com. Letiště Budapešť přitom není jediné, kde ke spolupráci s Kiwi.com došlo. Na různých úrovních navazuje Kiwi.com partnerství i s dalšími, a to za účelem co nejjednoduššího, nejrychlejšího a nejpříjemnějšího transferu. Může se jednat o rychlejší odbavení zavazadel,

Více možností díky minimálnímu času

Pomoc s přestupem či náhradním letem však není jedinou přidanou hodnotou služby. Díky zkrácení času mezi přestupy (resp. mezi přistáním a odletem) se pasažérům otevírá mnohem širší výběr navazujících letů.

„Minimum Connection Time (MCT) není mezi cestující velmi rozšířený pojem, ale pro letecký byznys je to jeden z klíčových faktorů. Díky spolupráci s vybranými letišti jsme schopni zajistit kratší dobu strávenou mezi přestupy a naši zákazníci si tak mohou vybrat z více možností navazujících letů,“ dodává Patrick Zeuner. Letiště v Budapešti je jedním z prvních míst, kde byla asistenční služba bud:connect společnosti Kiwi.com rozšířena o Smart Pass službu. Služba je dostupná od 1. července, kdy byla zrušena řada cestovních omezení.

Typické příklady využití služby Smart Pass:

  1. Cestujete z bodu A do bodu C s přestupem v Budapešti. Let z bodu A do Budapešti má zpoždění a na přestup na navazující let do bodu C zbývá pouze 15 minut. Personál letiště v takovém případě zpoždění eviduje a pasažérovi pomůže s co nejrychleji s přesunem k odletové bráně, kterou předem informuje.
  • V okamžiku přistání zpožděného letu v Budapešti už pasažér navazující let zmeškal. V takovém případě se spojí s asistenční letištní službou bud:connects, která jej co nejdříve spojí s týmem Kiwi.com a ten následně zajistí  optimální alternativy a  co nejbližší navazující let.

Zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.