pátek 23. dubna 2021

PANDORA ODHALUJE SÍLU SESTERSTVÍ

Na podporu letošního Mezinárodního dne žen se značka Pandora spojila s oceňovanou filmařkou Irene Baqué, aby oslavila sílu sesterství a posílení postavení žen. Irene se specializuje na režírování filmů zaměřených na otázky rovnosti pohlaví a práv žen a zachytila
skutečné příběhy inspirativních žen, které zdůrazňují neocenitelnou potřebu jejich vzájemné podpory, aby si poskytly sílu, nezdolnost a důvěru.

Třídílná série krátkých filmů představuje skupinu silných hlasů a odhaluje, co různá sesterství znamenají pro ženy v různých fázích života a jak jim tyto vztahy pomáhají růst a vyvíjet se.

Skupiny žen zahrnují Creole Cuts, skupinu dýdžejek a kreativních osobností oslavujících zvuky svého karibského dědictví, čtyři generace žen z jedné rodiny spojených nástrahami mateřství a Bluetits, 15 člennou skupinu žen různého věku a z různých prostředí, které spojila láska k plavání v divoké vodě. Všechny ženy otevřeně probírají své osobní boje, své neporušitelné pouto a sílu, kterou jako kolektiv mají.

Cílem filmů je inspirovat ostatní po celém světě, aby stáli pospolu a byli připomínkou, že v převaze je pozitivní síla. „Pro mě sesterství znamená podporu, lásku a povzbuzení mezi ženami a tento projekt mi dal příležitost ukázat to ve filmech prostřednictvím příběhů pozoruhodných žen. Jednota, přijetí, rovnost a posílení postavení jsou v dnešním světě zásadní a Mezinárodní den žen sloužil jako aktivní výzva ke změně, aby se toho dosáhlo,“ říká Irene Baqué.

Carla Liuni, marketingová ředitelka značky Pandora, říká: „Ve fázích našich životů zůstává konstantou jedna věc – důležitost mít kolem sebe další ženy, které se do vás vcítí a podpoří vás – sesterství. Pověřili jsme Irene, aby tyto filmy vytvořila včas k Mezinárodnímu dni žen, aby předvedla sílu sesterství a připomněla potřebu dát všem ženám možnost promluvit a oslavovat životní úspěchy ostatních, ať už velké, nebo malé.“

Série Sesterství je součástí trvalého cíle značky Pandora dát možnost promluvit lidem po celém světě, aby vyjádřili to, kým jsou, i věci, které jsou pro ně důležité. Později tento měsíc odhalí značka Pandora svůj nejnovější přívěšek na podporu organizace UNICEF v rámci svého probíhajícího tříletého partnerství s cílem napomoci a posílit postavení nejzranitelnějších dětí, zejména dívek, k naplnění jejich potenciálu. Podporované programy se zaměřují na vzdělávání, rovnost pohlaví, povědomí o právech, osobní rozvoj a občanskou angažovanost.

Jednotlivá videa ke kampani Sesterství si můžete prohlédnout zde: Soul Swimmers, Four Generations, Creole Cuts

Zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.