Týden pro statečné ženy odstartoval na Mezinárodní den žen 8. března. „Takových akcí děláme každý rok více. Během takzvaného reaktivačního maratónu se spojíme se členy, kteří se nám několik měsíců neozvali. Pokud si objednají, darujeme za jejich objednávku jeden produkt na dobrou věc nebo například vysadíme strom. Takhle jsme pomáhali i minulý rok, kdy jsme v době pandemie, na jaře i na podzim, posílali krémy na ruce zdravotníkům do nemocnic. V létě jsme darovali produkty pro děti z dětských domovů a na podzim jsme díky podobné aktivitě např. získali prostředky na vysazení tří tisíc stromů v okolí Prahy. Tentokrát jsme využili shody termínů a pomohli ženám v nouzi,“ přibližuje tradiciEva Staníková, marketingová ředitelka Oriflame ČR a SR.
Vybrané produkty, celkem skoro tři tisíce, přijela Darja Krajcová, PR manažerka Oriflame, osobně předat do nově otevíraného Šatníku Nory Fridrichové, která pomoc vítá. „Mámy samoživitelky mívají velmi omezený rozpočet, a tak první, na čem se snaží ušetřit, jsou ony samy. Dárků navíc moc nedostávají, není od koho. Uděláme jim velikou radost, ať už proto, že řasenku a voňavý krém ocení každá holka, ale i proto, že na ně někdo myslí.“
Šatník, který Nora Fridrichová otevřela v sobotu 20. března, nabízí pomoc rodičům samoživitelům a jejich dětem. Na 270 rodin si v první návštěvní sobotu odneslo oblečení, drogerii, knížky a hračky nebo třeba sportovní vybavení. Spokojení rodiče pak posílali fotky svých dětí na bruslích a v novém oblečení. Šatník tu pro ně bude každou sobotu od 10 do 19.
Ženám nepomáhá Oriflame náhodou. Oriflame pomáhá svým členům, z 90 procent ženám, vracet finanční sebevědomí a nacházet rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem. Výhody flexibilní práce či přivýdělku u Oriflame využívá více než 80 tisíc žen i mužů v České republice a na Slovensku.Model, který Oriflame využívá, umožňuje bez nutného počátečního kapitálu a s marketingovou, logistickou i znalostní podporou ponořit a naučit se základní podnikatelské know-how.
zdroj foto: archiv Oriflame