DOMINIKA BÝMOVÝ EXKLUZIVNĚ PŘEDSTAVÍ SVOJI NOVOU ZNAČKU NA BŘEZNOVÉM POP-UPU LIFE IS FASHION.
„Já sama velmi ráda nosím přírodní materiály jako len a konopí. Ale pokud chci, aby byl daný model chic, musím bohužel hledat ve velkých řetězcích. Proto jsem chtěla, aby zákazník nemusel volit mezi hezkými kousky ušitými horkou jehlou a neforemnými modely lokální tvorby,“ říká k důvodům, které ji vedly k založení vlastní značky, Dominika Býmová. Problém módního oblečení z řetězců je hlavně v materiálech a zpracování, kdy je z důvodu tlaku na cenu oblečení ušité tak, že ho po pár vypráních můžeme vyhodit.

Dominika se při výběru látek zaměřuje nejen na materiál, ale také na to, z jaké země suroviny pochází. V módě se podle ní často odráží aktuální světová témata a pro ni je to teď hlavně ekologie. Všechny modely navrhovala sama, mohla si tak s tímto tématem pohrát. A jaká celá kolekce bude? Plná kontrastů, ale ne příliš okázalá. Jednoduše taková, abychom ji chtěly nosit a přitom se v ní cítily žensky a dobře.
Představení značky White Sage na pop-upu Life is Fashion, který již třetím rokem exkluzivně představuje kolekce lokálních českých návrhářů a přibližuje jejich tvorbu a příběh veřejnosti.
Dominika svou novou kolekci pod značkou White Sage úplně poprvé představí na akci věnované lokální módě Life is Fashion s podtitulem Street Style Fashion. Ve čtvrtek 21. 3. 2019 se pražský byt promění v interaktivní módní butik, kde mimo White Sage potkáte také značku TAM ARA, Romana Humlíčka, REMON, KIDE a OVÁ. Tváří letošního ročníku je uznávaný návrhář Pavel Berky. Těšit se můžete také exkluzivně na pár jedinečných kousků od každého návrháře za 50 % ceny.
Zdroj foto: archiv společnosti