A to je rozhodně důvod k oslavě! Narozeninový mejdan v pátek 23. září zaplnil brněnský Wolfgang store bezpočtem převážně černě oděných příznivců kultovní značky. Zahráli třeba Nill Garçon, Tom Holič, François Svalis a k vidění byly novinky z limitované výroční edice Wolfgang.
O značce
Wolfgang vznikl z potřeby jeho zakladatelek vytvořit místo, kde by se dalo koupit oblečení, které tehdy v obchodech marně hledaly. Jednoduché, pohodlné, nestárnoucí, originální. Ušité v České republice, s apelem na nejvyšší možnou kvalitu a dostupnost všem věkovým kategoriím. „Lidi mívají občas předsudky – tohle pro mě není. S tím my těžce nesouhlasíme a razíme tvrzení, že děláme oblečení pro všechny. Nevyhraňujeme se genderově ani věkově. Neděláme oblečení pro mladý, štíhlý, vysoký… Umíme obléknout každého, stačí odhodit předsudky a důvěřovat nám,“ říká Viktorie Kaštánková a přidává další doporučení: „Máme-li si pořídit věc, kterou budeme mít rádi po několik let, neměli bychom být hrrr ani při jejím pořízení. Zdržte se u nás, zkoušejte, kombinujte… Oblečení musí dobře sedět. Střih by vám měl padnout a lichotit, ale nepodléhat trendu. Zásadní je samozřejmě také materiál. Produkty s kvalitou jepičího života a pomíjivým designem dnes můžete koupit na každým rohu. Naše kalhoty by vás měly bavit přinejmenším pět let a ideálně pak i někoho dalšího.“
Wolfgang je zkrátka víc než jen obchod s oblečením a doplňky. Je místem, kde se nespěchá a které přitahuje podobně smýšlející lidi. „Nejsilnější bývají ta první setkání – když vidíme, že jsme někoho skrze naše oblečení zásadně posunuli ve vnímání sebe sama. Ten člověk najednou ze sebe pouští energii, co vibruje o pět levelů výš, než s jakou přicházel a my víme, že i tak zdánlivě povrchní věci, jako je oblečení, můžou zásadně ovlivnit vývoj našeho dalšího počínání,“ dodává Viki.Přijďte se přesvědčit sami na vlastní kůži do Wolfgang store v Brně (Vachova 44/8).
https://cs-cz.facebook.com/WolfGangConcept/
zdroj foto. archiv spol.