Mezi českými zákazníky je americká značka Tommy Hilfiger velice populární. „Měsíčně u nás obchod Tommy Hilfiger ještě před modernizací navštěvovaly desítky tisíc zákazníků. Z rozšíření obchodní jednotky máme obrovskou radost. Nyní navíc můžeme nabídnout širší paletu zboží pro dámy i pány včetně doplňků,“ říká Lenka Čapková, ředitelka outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.
Interiér jednoho z největších obchodů značky v Evropě se architekti rozhodli propojit použitím světlého dřeva, které vévodí celému prostoru. Doplněn je ale řadou akcentů, které vynikají barvou, tvarem nebo zajímavým materiálem. Jejich hlavním cílem ale bylo vytvořit prodejnu, která bude pocitově příjemná a otevřená.
Značku Tommy Hilfiger založil v roce 1985 milovník módy Thomas Jacob Hilfiger. Od samého začátku je pro značku typický styl inspirovaný kulturou a odíváním na amerických elitních univerzitách. Chino kalhoty, polokošile a svetry s véčkovým výstřihem, to jsou asi nejtypičtější reprezentanti kolekcí značky, chybět samozřejmě nesmí ani červeno-bílo-modrá vlaječka. Značka v současnosti působí ve více než 90 zemích světa a disponuje více než 1400 obchody v Evropě, jižní Americe, Asii a severní Americe.
Zdroj foto: archiv spol.