To znamená, že celých pět měsíců žijeme na dluh a stále více vyčerpáváme naše přírodní zdroje. Pro #MoveTheDate je nezbytné snížit naši ekologickou stopu a přijmout řešení, která šetří přírodní zdroje.
Společnost GROHE, jedna z předních světových značek kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií, se opírá o téměř 90 let zkušeností a nabízí řešení, která zákazníkům umožňují vychutnat si sprchování a zároveň šetřit vodu a peníze.
Potřeba přehodnotit využívání zdrojů, jako je voda, se dostala do našeho každodenního života kvůli postupující klimatické, vodní a energetické krizi. Odpovědné zacházení s vodou se stalo nutností. Téměř dvě třetiny (64 %) lidí dotázaných v nedávném průzkumu věří, že individuální snížení spotřeby vody má pozitivní vliv na životní prostředí. Vzhledem k tomu, že koupelna tvoří více než dvě třetiny denní spotřeby vody, lidé začínají přehodnocovat své sprchovací návyky. V mezinárodním měřítku 65 % respondentů uvedlo, že již změnilo nebo plánuje změnit své návyky, které povedou ke kratšímu nebo méně častému sprchování1.
1. Úsporná technologie GROHE EcoJoy pro ruční a hlavové sprchy i baterie pomáhá snižovat spotřebu vody. Tato řešení jsou dostupná u mnoha modelů ve všech
stylových a cenových segmentech, například u sprchových systémů GROHE Tempesta nebo GROHE Euphoria. Omezovač průtoku snižuje průtok vody až o 50 %, aniž by se snížil výkon nebo pohodlí. Například sprcha GROHE Tempesta 110 vybavená technologií EcoJoy může čtyřčlenné domácnosti ušetřit až 68 EUR na ročních účtech za vodu a až 282 EUR na ročních účtech za energii ve srovnání s běžnou ruční sprchou3.
2. Součástí mnoha termostatických baterií GROHE je tlačítková pojistka GROHE EcoButton, která umožňuje plný průtok vody pouze po stisknutí. Tímto způsobem můžete ušetřit až 50 % vody, aniž byste se o to museli vědomě snažit.
3. Srdcem termostatů je technologie GROHE TurboStat, která udržuje konstantní teplotu vody po celou dobu sprchování a kompenzuje teplotní špičky, aby nedošlo k opaření.
Tato řešení jsou jen jednou ze součástí závazku společnosti GROHE pečovat o každou kapku vody. Vzhledem k tomu, že neuvěřitelných 47 % lidí tvrdí, že nemá dostatek informací o tom, jak snížit svou spotřebu vody1, je zřejmé, že GROHE musí pokračovat ve zvyšování povědomí o ohleduplném využívání tohoto vzácného zdroje.
Den překročení kapacity Země nám všem připomíná, abychom žili ohleduplněji k životnímu prostředí. Zároveň povzbuzuje značky, aby pracovaly na řešeních, která mohou mít skutečný dopad na jeho zlepšení. Pod záštitou společnosti LIXIL bude společnost GROHE pokračovat v péči o vodu jako o jeden z nejcennějších zdrojů, který máme.
zdroj foto – archiv spol.