PUMA jako přední světová ikona tvoří historické milníky v oblasti sportu, módy i kultury již 75 let. Jejím posláním bylo vždy propojovat, tvořit nové trendy a podílet se tak na budoucnosti sportu i kultury. Její specialitou bylo zejména propojovat nepropojitelné. Tuto vizi přenesla na českém trhu i do své výroční kolekce, díky níž se setkaly výrazné osobnosti – čeští ambasadoři značky PUMA – osobnosti z různých světů a oborů, které se staly se součástí jedné narozeninové kampaně.
„PUMA se do historie zapsala během své 75leté existence mnohými způsoby a jedním z nich je právě propojování nepropojitelného – příkladem hovořícím za vše je čerstvá spolupráce s Rihannou, kdy se podařilo udělat z designu kopaček vyhledávaný lifestylový kousek. Naši vizi přenášíme dále i na design oblečení, kterým chceme tentokrát vyzdvihnout příběh značky, jenž se psal po celá desetiletí,“ říká Lucie Hložánková, Senior Manager Communication Marketing značky PUMA.
V narozeninové kampani můžeme vidět umělce jako je zpěvák Ben Cristovao, tanečnici a influencerku Annu Marii Veselou známou pod pseudonymem Annie Camell či kreslo-malíře a tvůrce podcastů Jana Bicana.Ze světa sportu se před objektivem objevily hned tři aktuálně úřadující mistryně: pětinásobná světová šampionka v boxu v atomové váze Fabiana Bytyqi, mistryně ČR v 1/2maratonu běžkyně Moira Stewartová či sprinterka Nikola Bendová, které se podařilo letos na krátkých distancích získat zlatý double a dostat se tak mezi 5 atletek, jimž se sprinterský double (100 m a 200 m) v tomto století povedl. V kampani se také objevuje dvojnásobná mistryně České republiky v maratonu Marcela Joglová, která se vrací do formy, a vycházející hvězda českého překážkového běhu Ester Bendová.
Kolekci dominují především mikiny s kapucí a trička s krátkým rukávem v několika barvách. Symbolickou a zároveň výroční barvou je lahvově zelená. Ta je doplněna o nadčasové bílé a černé kousky, které jsou základem každého šatníku. Z repertoáru bot značka vsadila na unisexový model Slipstream. Designérsky zajímavý moment je potom branding, ve kterém je klasické černé logo skákající šelmy odvážně vylazeno do světle hnědých a béžových odstínů ve stylu pumy americké. Na rukávu je potom výroční číslovka značky.
Celá kolekce je dostupná na e-shopu zoot.cz.
zdroj foto – archiv spol.