V dnešní době trávíme většinu času na home office, proto se Lucie, majitelka a designérka značky Patrick Poppet, rozhodla, že vytvoří obrazy, které zútulní naše domovy. V některých z nich využívá odřezky usní, které zbývají z výroby poppetek a vyhodily by se, což přispívá k upcyklaci. Do dalších umisťuje plaques de muselets, tedy dekorativní plíšky od šampaňského.

„Během dvou let života v Lucembursku a častých návštěvách nedaleké Francie jsem vypozorovala, že spousta lidí plíšky od šampaňského sbírá. Následně si je ukládá do plastových desek nebo je zasazuje do průmyslově vyráběných dřevěných rámečků, které věší na zeď. To byl i náš případ. Mně to však nepřišlo estetické, proto jsem neustále přemýšlela, co s tím. Až mě napadlo vytvořit skutečný obraz s plíšky na plátně. Pro klienty je to zároveň možnost vlastnit unikátní dílo na míru – dle jejich vkusu a s jejich vlastními plíšky, které mi dodají,“ vysvětluje Lucie Kalousová.
Oslovit Terezu Franc, první českou Madame Cognac & Champagne a dlouholetou kamarádku, aby se stala tváří značky, pak bylo naprosto přirozené. Nejen kvůli jejímu profesnímu zaměření, ale i pro její osobnost. „Terezu jsem si vybrala jako ambasadorku své značky a jsem nesmírně ráda, že na můj návrh kývla. Je pro mě ztělesněním moderní ženy – inteligentní, vzdělaná, a navíc krásná mladá dáma, která má styl a je úspěšná jak v tom, co dělá, tak v osobním životě,“ vysvětluje návrhářka.
„S Lucií jsem se rozhodla spolupracovat, protože mám ráda lokální značky a produkty s příběhem. Těší mě také aspekt udržitelnosti použitých materiálů, s kterými Lucie pracuje. Když mne oslovila, navíc s možností propojit spolupráci s uměním a champagne, jež mne baví, neváhala jsem dlouho,“ říká Tereza Franc, vůbec jediná držitelka certifikátu Cognac Educator ve střední Evropě.
Kredit foto: Mirek Žebrák, MUA: Jana Lhotová Darmovzalová