Čtvrtek 21. listopadu 2024

Nová česká značka PRAQIA

Na český trh vstupuje nová značka stříbrných šperků PRAQIA. Moderní stříbrné dílny a sídlo má v Pardubicích, zkušenostmi navazuje na um, šikovnost a tradici českých šperkařských mistrů.

Jsme česká šperkařská společnost PRAQIA Jewellery s mezinárodní působností, která se zabývá designem, výrobou a prodejem dámských, pánských a dětských šperků,“ vysvětluje Michal Kotyza. „Díky dlouholeté zkušenosti našich šperkařů a vlastnímu vývoji nabízíme jedinečné a originální šperky zákazníkům po celém světě.“

Stříbrným šperkem oslníte

PRAQIA vyrábí veškeré šperky z nejkvalitnějších materiálů, jsou v nejvyšší ryzosti 925/1000.

Pod značkou PRAQIA najdete nejen luxusní šperky pro zvláštní příležitosti, ale i šperky, které vás mohou zdobit po celý den. Stříbrné šperky PRAQIA jsou antibakteriální a alergicky neutrální, neobsahují nežádoucí příměsi jako je nikl nebo kadmium.

Šperky vyrábí PRAQIA v České republice. Při výrobě spojuje tradiční zručnost a šikovnost šperkařů s moderními technologiemi. Šperky jako přívěsky, náušnice, náramky a náhrdelníky vyrábí unikátní cestou laserového řezu. Díky laseru mají šperky až téměř filigránskou jemnost, vysokou míru detailu a nekonečné možnosti vytváření jedinečného a zcela nového designu.

Po vyřezání laserem procházejí šperky dalšími fázemi výroby: leštění, povrchovou úpravou –zlacením, postříbřením a rhodiováním, v případě rhodiování dokonce i lokálně. Šperky procházejí rukama zkušených šperkařek při vytloukání do tvaru, lepení kamenů či kabošonů, nanášení barevných vrstev a finální kompletací. A na závěr se šperk zabalí do elegantního obalu nebo krabičky.

Stříbrné šperky PRAQIA můžete zakoupit na webu www.praqia.cz, ve více než 300 prodejnách drogerií Teta, v hračkářství Hamleys, na eshopu www.mall.cz. V zahraničí pak na japonském a vietnamském trhu, na prodejních webech Rakuten a Brasty i v Global Village v Dubaji.

Více informací na www.praqia.cz

Zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.