Úterý 15. dubna 2025

LIDL PŘINÁŠÍ EXKLUZIVNÍ KOLEKCI INSPIROVANOU REALITY SHOW LOVE IS BLIND

Obchodní řetězec Lidl se rozhodl potěšit všechny fanoušky populární reality show Love is Blind. Ve spolupráci se streamovací platformou Netflix přichází s exkluzivní kolekcí produktů inspirovanou tímto fenomenálním pořadem.

Zákazníci si nyní mohou v obchodech zakoupit mikiny, kalhoty, diáře a další produkty, které jsou v charakteristických barvách této show.

Limitovaná kolekce produktů inspirovaná populární reality show Love is Blind bude k zakoupení v obchodech Lidlu od 21. listopadu. Fanoušci pořadu mohou po omezenou dobu zakoupit mikiny, tepláky, zápisníky a skleničky na víno v charakteristických barvách zlaté a fialové. Skleničky na víno jsou navíc inspirované těmi, které se objevily přímo v show, což z nich činí skvělý doplněk pro všechny, kdo chtějí přenést kousek svého oblíbeného pořadu i do každodenního života. Kolekce bude k dispozici pouze do vyprodání zásob.

Love is Blind je unikátní reality show, která zkoumá, zda je možné najít životního partnera, aniž by se účastníci navzájem viděli. Seznamují se a budují vztahy prostřednictvím uzavřených „buněk“, což klade důraz na emocionální a psychologickou stránku vztahů. Tento originální formát si získal obrovskou popularitu a věrné fanoušky nejen po celém světě, ale i v České republice.

„Tato speciální kolekce přináší kousek Love is Blind do každodenního života našich zákazníků a umožňuje jim vyjádřit svou lásku k této oblíbené show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.