„Dávno víme, že čtení knih je požitkářská záležitost a že k němu příjemně pasuje vysedávání po kavárnách, dobrá káva, čaj a sem tam zákusek. Na to jsme mysleli při tvoření konceptu Page café. Spojili jsme kavárenské požitkářství se čtením, proto u nás zákazníci naleznou hromadu knih, ze kterých si mohou na místě číst. Vybírali jsme z bestsellerů, tudíž jsou u nás dostupné nejrůznější žánry, beletrie i non-fiction,“ konstatuje Lucie Zelinková, Head of online marketing pro Luxor a EMG.
Unikátním konceptem kaváren Page café, z nichž první je otevřena v Centru Chodov, jde Euromedia Group ještě blíže ke svým čtenářům. V Page café najdou výběrovou kávu, kvalitní občerstvení a také klid na čtení či práci. V příjemném prostředí, nerušeně a bez spěchu získají přehled o aktuálním dění na knižním trhu a zajímavých titulech, které jsou ve spolupráci s knihkupectvím Luxor pravidelně obměňovány. V Page café je v prodeji i káva s sebou. „Mysleli jsme na palčivé téma ekologie, proto když si u nás zákazníci budou chtít dát kávu s sebou, nedostanou ji do nerecyklovatelného kelímku, ale do kelímku, který je celý z bambusu. A brčka používáme přirozeně papírová, nikoli plastová,“ dodává Lucie Zelinková.
Zdroj foto: archiv spol.