sobota 10. května 2025

Jak voní MOVEMBER

Mnoho mužů po celém světě si v listopadu nechává narůst knírek. Výrazný porost pod nosem symbolizuje, že jeho nositel podporuje charitativní akci, která se snaží zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prostaty.

Charitativně zaměřený projekt Movember se zrodil už v roce 1999 v Austrálii. Místní skupina mladých mužů si nechala narůst vtipné knírky a pomocí prodeje triček vydělali první peníze pro charitativní účely. Svůj název hnutí dostalo z kombinace slov moustache (knírek) a November (listopad). Nápad s „kníratým měsícem“ zanedlouho obletěl celý svět. Česká republika se do kampaně zapojila v roce 2007. Účelem Movemberu je vzbudit zájem mužů o své zdraví a také věnovat pozornost péči o muže. Vůně značky Tabac Original o muže pečují již více než 60 let.

Síla odhodlání

Tabac Original Craftsman šíří odhodlání, horlivost a nadšení. Je vytvořená pro podnikavé typy mužů, kteří bez hnutí brvou vezmou věci do svých rukou. Kteří si před výzvou vyhrnou rukávy a raději se pustí do práce, než aby to nechali na druhých. Kteří pro svoje nejmilejší udělají všechno a se stejnou vášní sledují i vlastní zájmy.

Svěže drsný

Nadčasová, výrazně aromatická pánská vůně, která v úvodu vzbuzuje pozornost chvějivou kombinací citrusových tónů a pepře, vyzařuje díky smyslným tonkovým bobům vřelost a modernost a noří se do dřevitého základu. Již samotné komponenty vůně nechávají vytušit, jaká originální svěžest se ve vůni Tabac Original Craftsman skrývá: sladce drsná duchaplnost grapefruitu, živoucí tón bergamotu a drahocenný gerániový olej, který je známý díky svým povzbudivým účinkům. Ve vzájemném souladu propůjčují všechny vonné nuance vůni Tabac Original Craftsman charakteristickou živoucí svěžest.

Zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.