Zasněžené vrcholky přitom dobývá se šarmem: na každou expedici vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale má s sebou i rtěnku, tužku na oči a řasenku. „Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně s krásnou ženskou energií.
„Jsem krémová,“ prozrazuje Klára Kolouchová, „krém pro výživu i ochranu je základem všeho – a v zimě snad ještě více než v létě. Lehké líčení si dopřávám i v základním táboře v Himalájích. A i na tréninku občas ráda vytáhnu tužku na oči, řasenku nebo rtěnku – obtáhnout si růží rty je můj malý ženský rituál… Mimo posilovnu nebo běžecký ovál chodím ráda hezky upravená a ve věku 40+ vnímám adekvátní líčení a péči o sebe sama jako samozřejmost.“
Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova „na vlastní kůži“. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Kolagenu nám s věkem bohužel ubývá a je potřeba ho doplňovat, to je zkrátka fakt. Nejvíc mě baví intenzivní kolagenové sérum – má totiž úžasně praktické balení! V každé kabelce mám teď jednu tubičku, kterou používám jako rychlou pomoc během dne. Krásně vypíná a vyhlazuje pleť. A dlouhotrvající, 16ti hodinová rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí. Sluneční řada Dermacol tak není zdaleka jen na léto“, upozorňuje sportovkyně.
Skutečná žena s příběhem jako inspirace pro druhé
„Klára je především krásná žena: kromě nádherného zevnějšku je překrásná i uvnitř. Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategie společnosti Dermacol. A doplňuje, že Klára Kolouchová byla vlastně chodící reklamou na Dermacol ještě předtím, než ji objevili. „Vyrážet na expedice mimo jiné s nepostradatelným krémem a oblíbenou rtěnkou je pro značku Dermacol dokonalou vizitkou. Pro krémy, které pečují o naši pleť, chrání ji a vyhlazují nám vrásky, je důležité, aby jejich představitelka byla reálná žena s neobyčejným příběhem. Dermacol je česká značka a vybíráme si silné české ženy, které se pro nás mohou stát vzorem,“ zdůrazňuje Komárová.
Příprava na příští výpravu?
I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu. „Jediným pevným bodem, na který se teď můžu spolehnout, je má rodina. Do ní investuji svoji energii a čas. Doma mám dva školáky. Všichni zažíváme nesnadné období, a tak se jim snažím tento čas navzdory „divné“ době maximálně usnadnit. Zároveň si zas a znovu uvědomuji, jak moc je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe – v osobní i pracovní rovině. A pravidelně se hýbat, protože při sportu přicházejí ty nejlepší nápady. Každý den běhám, jezdím na kole nebo se trochu potrápím v naší domácí posilovně. Jedu teď v takovém udržovacím módu. Je to klid před bouří. Až se situace celosvětově zklidní, chci být připravená a už teď se těším na nové výzvy,“ uzavírá Klára Kolouchová.
Víte, že…
nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o Kláře natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021, kdy bude kampaň spuštěna? Kromě hor a Klářiny rodiny hrají ve spotu prim krémy pleťové kosmetiky Dermacol Collagen.
značka Dermacol je dnes na trhu dekorativní kosmetiky tuzemskou jedničkou a v příštím roce ji čekají oslavy 55. výročí založení?
původem česká firma Dermacol vznikla v roce 1966? Ve svém portfoliu má asi tisíc položek.
kromě vlastních prodejen a dalších drogistických zařízení Dermacol úspěšně prodává ve svém e-shopu?
Dermacol má svůj lifestylově laděný portál a jako první kosmetická firma přišel i s podcasty? Portál Klub Krásy Dermacol inspiruje tisíce žen všech věkových kategorií skrze témata věnující se kráse, líčení, módě a životnímu stylu. Součástí Klubu Krásy jsou i podcasty se známými tvářemi – spolumajitelkou společnosti Dermacol Věrou Komárovou, bloggerkou Petrou LovelyHair nebo moderátorkou Ivou Kubelkovou, které sdílí kromě svého životního příběhu také tipy a triky v péči o tělo i duši. Každý měsíc se zde i navíc soutěží o krásné ceny a dárkové balíčky. Registrací do programu Klub Krásy je tak možné získat nesčetné výhody u společnosti Dermacol, mezi něž patří třeba dárek k narozeninám, 100 Kč na první nákup nebo výhodnější klubové ceny.
Klára Kolouchová je první Češkou, která zdola tři nejvyšší hory světa? Po výstupu na Mount Everest (8.848 m n.m.) v roce 2007 stanula Klára v roce 2019 na vrcholech hned dvou osmitisícovek – posvátné Kančendžengy (8.586 m n.m.) a nedlouho poté i na okouzlující a nemilosrdné druhé nejvyšší hoře světa K2 (8.611 m n.m.).
Klára na svou první osmitisícovku Čo Oju (8.201 m n.m.) vystoupila v roce 2006 s Tashi Tenzingem, vnukem slavného nepálského šerpy Tenzinga Norqaye? On a Edmund Hillary vystoupali v roce 1953 jako první lidé na Mount Everest. Mezi další zdolané horské velikány Kláry Kolouchové patří také Aconcagua (6.959 m n.m.), Mount McKinley (6.094 m n.m.) nebo Elbrus (5.642 m n.m.).
zdroj foto – archiv spol.