Spojením Hisense se slavným prvoligovým fotbalovým klubem a celebritami jako jsou Neymar Jr., Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera a Presnel Kimpembe vznikla už vloni působivá a úspěšná reklamní kampaň. V nové sezóně se ale můžeme těšit na další neotřelé situace, které propojí každodenní život slavných fotbalistů se světem pokročilých technologií Hisense a velkolepých sportovních zážitků, a to jak v online prostředí, tak i v reálném životě.
Právě v těchto dnech Hisense odtajnil druhou společnou reklamní kampaň s hráči klubu Paris Saint-Germain. Neobjeví se v ní nikdo menší, než ofenzivní záložník Ángel Di María a obránce Presnel Kimpembe, kteří si v reklamě zahráli už vloni. A nově i hvězdný útočník Leo Messi, stoper a pravé křídlo Marquinhos a obránce Idrissa Gueye.
Těchto pět hvězd se sejde v jednom domě se svými každodenními radostmi a starostmi, aby rozehráli své vtipné příběhy – a originálně je zvládli díky technologiím a spotřebičům Hisense. Takže slavné hráče uvidí fotbaloví fanoušci, a nejen oni, i v jiných situacích, než na zelené ploše.
Nechybí ani dramata a okamžiky plné napětí u televizní obrazovky tak, jako by se vše odehrávalo na stadionu. Obraz je čistý a věrný a díky speciálnímu sportovnímu režimu televizorů Hisense je pohyb dokonale plynulý, a to i při rychlých akcích s nejprudšími zvraty a rychlým střídáním kamer. Sportovní režim totiž využívá jedinečnou technologii Hisense s vyšší vnitřní rychlostí zobrazování snímků a vkládáním dalšího mezisnímku (MEMC). Výsledkem je plynulý a ostřeji ohraničený obraz bez rozmazání nebo problikávání i při velmi rychlém pohybu hlavních aktérů– například zrovna u sportovních přenosů a závodů, ale také při hraní her nebo v akčních filmových scénách.
Právě technologie umožňující plynulý pohyb jsou to, kam Hisense dlouhodobě upírá svou pozornost, aby svými televizory střední a vyšší třídy (A7/U6/U7/U8) zprostředkoval co nejrealističtější zážitek ze sledování.
Spojení se sportem, a zvlášť fotbalem, pomáhá společnosti Hisense zcela zásadně zvyšovat povědomí o této globální značce a přináší skvělé výsledky. Jen vloni přispělo k tomu, že tržby z prodeje dražších televizorů střední a vyšší třídy tvořily již 99 % celkových tržeb. Sportovní sponzorství na celosvětové úrovni je navíc i stvrzením globální přítomnosti technologické společnosti Hisense, která je zároveň i čtvrtým největším výrobcem TV na světě, a jejíž výrobky se vyvážejí doslova po celé planetě.
Spojení s fotbalem ale přináší skvělé výsledky i u nás. Například tuzemská pobočka společnosti Hisense připravila k loňskému šampionátu EURO 2020 originální kampaň „Tvůj dům, tvůj stadion“, která běžela paralelně v Čechách a na Slovensku. Stejně tak i letos, v roce světového šampionátu FIFA v Kataru, kde je Hisense oficiálním partnerem, se můžeme těšit na originální propojení světa fotbalu a domácností fanoušků tohoto nejsledovanějšího sportu planety.
„Hlavním cílem bude dál zvyšovat povědomí o značce Hisense, představit televizory a další domácí spotřebiče s jejich technologiemi i s příběhem značky. A dlouhodobě budovat a propojovat značku Hisense se sportem a jeho podporou,“ dodává Klára Štětinová, Brand Manager značky Hisense pro ČR a SR.
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Je čtvrtým největším výrobcem televizorů na světě. Skupina zaměstnává více než 80 000 pracovníků téměř po celé planetě. Tato společnost působí prostřednictvím 54 zámořských obchodních společností, 16 výzkumných center a 16 výrobních závodů ve více než 130 zemích. V České republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu televizorů s uhlopříčkou od 32″ až do 100″, vybavených patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i chladniček, praček a klimatizací.
Více informací: hisense.cz/, global.hisense.com/
zdroj foto. archiv spol.