Stejně jako v roce 2022 se i letos při této tradiční výstavě sešlo téměř dva tisíce hostů z B2B segmentu, a to nejen z České republiky, ale i z mnoha koutů Evropy a zemí MEA regionu. Tento nárůst zájmu potvrzuje význam a přitažlivost kontraktační výstavy FASTDAY, která se každým rokem rozrůstá a přitahuje odbornou veřejnost ze všech světových směrů.
Na ploše 5 000 m2 se představilo na sedmdesát značek spotřební elektroniky, nářadí, telekomunikační, kancelářské a zahradní techniky. Společnosti a značky, jako Sencor, Philco, Fieldmann, Yenkee, Buxton, Lamart, SodaStream, LG, Samsung, Hisense, Panasonic, Beko, Philips, Electrolux, Whirlpool, Gorenje, Mora, DeLonghi, Kenwood, Braun, Indesit, Midea, Haier, Candy a mnoho dalších, se prezentovaly svými inovativními produkty, které jsou připraveny stát se hity a pevnou součástí prodeje v nadcházejícím vánočním období a čelit výzvám roku 2024.
FASTDAY má v posledních letech po postcovidové době rostoucí význam nejen pro český trh, ale i pro celou evropskou a středovýchodní oblast. Jednoznačně a neodmyslitelně se stává centrem, které podněcuje inovace a umožňuje společnostem a značkám představovat své pokrokové produkty. Každým rokem přináší svěží pohledy na budoucnost spotřební elektroniky a definuje trendy, které ovlivní způsob, jakým budeme využívat moderní technologie.
Tento vývoj směrem k moderním technologiím mění způsob, jakým žijeme a obchodujeme. Rychlý pokrok v oblasti umělé inteligence, internetu, automatizace a dalších technologických odvětví otevírá nové možnosti pro efektivní podnikání a komunikaci. Moderní technologie jsou v současnosti neodmyslitelnou součástí našich životů a FASTDAY hraje klíčovou roli v tom, jak tyto technologie propojujeme se spotřebiteli. To vede k rychlejšímu začlenění inovací do domácností napříč více než 55 trhy a zeměmi, kde FAST Group operuje.
Tento veletrh umožňuje vystavovatelům nejen představit své aktuální produkty, ale také zkoumat potřeby a preference všech našich zákazníků ze segmentu B2B, pro který je tato kontraktační výstava primárně určena. Analyzování těchto potřeb je pak klíčem k obchodnímu úspěchu a usnadnění obchodních procesů v nadcházející prodejní sezóně.
Tímto způsobem se FASTDAY stává pevnou obchodní součástí, která spojuje technologické inovace s každodenním životem.
zdroj foto – archiv spol.