Hokejové mistrovství je každý rok celosvětově jednou z největších a nejsledovanějších sportovních událostí a v zemi Jaromíra Jágra byste jen těžko našli někoho, kdo o něm neslyšel. V loňském roce sledovalo 64 zápasů více než 1,2 miliardy diváků ve více než 160 zemích světa a letos se očekává další pokoření diváckého rekordu.
„Šíření sportovního ducha je ústředním bodem filozofie společnosti Chipita a jejích značek, jelikož sport má moc inspirovat společnost, zejména mladé lidi. Těší nás, že 7DAYS sponzoruje letošní Mistrovství světa v ledním hokeji a že se můžeme přidat k nejlepším hokejistům a jejich fanouškům po celém světě,“ říká Owen J Green, Director for sponsorship, Chipita S.A.
Značka 7DAYS, jejíž sladké a chutné občerstvení se prodává už v 55 zemích na čtyřech kontinentech, podporuje významné mezinárodní sportovní akce, stejně jako místní týmy, již mnoho let. Croissant 7DAYS je od roku 2014 oficiálním sponzorem Turkish Airlines Euroleague, přední basketbalové soutěže, či partnerem 7DAYS EuroCupu, druhé nejvýznamnější basketbalové ligy v Evropě.
Zdroj foto: archiv spol.