Úterý 22. dubna 2025

Bagind představuje kolekci MASH

Značka Bagind, za kterou stojí mladý podnikatel Lukáš Matějček, uvádí na trh kolekci MASH, jejíž design i název odkazuje ke kultovnímu seriálu o hrdinech mobilní vojenské nemocnice. Jedná se o vůbec první dvoubarevnou kolekci.

Zemitá olivová barva spolu s tmavě hnědými detaily skvěle doplní podzimní dámský i pánský šatník. Premiéru u indické kolekce má také designér Filip Heike, který pro Bagind dosud navrhoval jen výrobky z Kolumbie.

„Nová kolekce MASH je tak trochu experiment. Poprvé zákazníkům totiž představujeme kousky s barevnou dvojkombinací, přičemž hnědé části produktů mají jiný odstín, než na jaký byli u nás do této doby zvyklí,“ říká zakladatel značky Lukáš Matějček.

„Věříme však, že i díky přírodním tónům nebude nijak ubráno na autenticitě značky. Vždy se snažíme o vytvoření nadčasové varianty vhodné pro všechny milovníky Bagind,“ doplňuje designér značky Filip Hieke.

Bagind stále klade důraz na své stálé hodnoty, jako je kvalitní odolná kůže, tradiční výroba a nadčasovost nebo cestování. Zároveň se nyní chce přiblížit i mladší generaci. Tomu odpovídá i produkce focení a její tématika.  Například zachovalý koberec po babičce je, stejně jako Bagind výrobky, nadčasovou záležitostí, která při správné péči poslouží několika generacím. Nebo suvenýry z cest odkazující na prožitá dobrodružství.

Celkem sedm stálých střihů se tak zahalilo do nové barvy: prostorný dámský i pánský batoh Headley, stylový batoh Maley ideální do školy, ale i na pracovní schůzky, moderní batoh Rollin s praktickým rolovacím zavíráním, dámský batoh Daila, a kabelky Moye, Mala, Bela.

zdroj foto. archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.