Světová organizace cestovního ruchu (UNWTO) s podporou Světové zdravotnické organizace (WHO) proto vyhlásila Výzvu pro obnovu turismu (Healing Solutions) jejímž výsledkem má být systém bezpečného cestování. Zvítězil český projekt – bezkontaktní recepce od firmy MyStay.
Cílem výzvy WHO a UNWTO bylo najít nejlepší inovativní a okamžitě použitelné řešení, které pomůže vyřešit celosvětově negativní dopad Covid-19 na cestovní ruch. Do výzvy se přihlásila více než tisícovka firem a projektů ze 110 zemí světa. Česká společnost MyStay zvítězila. V důsledku nařízených opatření byli zasaženi hlavně hoteliéři a majitelé ubytovacích resortů, kteří museli ze dne na den uzavřít své prostory.
Agentura CzechTourism potvrzuje, že až 67 % lidí se bojí cestovat kvůli obavám z nákazy Covid-19. Během pandemie 8 % lidí svou dovolenou odložilo na jiný termín a 19 % ji prozatím nechalo zarezervovanou v původním termínu. Jste mezi nimi? Pokud ano, tak vás bude zajímat, jak bezpečně rezervovat letní pobyt a vyhnout se riziku nákazy. Ani pro hotely a jiná ubytovací zařízení to není jednoduchá situace, a také pro ně svitla naděje v podobě bezkontaktní recepce. Aplikace MyStay Anticovid je pomocnou rukou při znovuotevření ubytování a zároveň jistotou pro vás všechny. Při rezervaci pobytu tak budete zcela v bezpečí a můžete si užít bez jakéhokoliv rizika nabízené služby a příjemné prostředí hotelu.
Princip je velmi jednoduchý všechno si objednáte online, ještě než dorazíte na místo. Jedná se totiž o automatizovanou komunikaci a digitalizaci hotelových procesů od rezervace, on-line check-inu a check-outu až po koupi doplňkových služeb. Už téměř nemusíte přijít do kontaktu s hotelovým personálem, protože veškeré požadavky je možné vyřešit pouze prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo počítače. A to bez nutnosti cokoli stahovat.
„Bezkontaktní MyStay Anticovid Sady jsme se rozhodli poskytnout pro všechny ubytovací zařízení po celém světě zcela zdarma. A to včetně pomoci s nasazením systému. Za tři roky působení na trhu jsme obsloužili více než milion zákazníků a dnes, v době, kdy je to nejvíce třeba, chceme pomoci. A to nejen kvůli dobrému pocitu. Restart ekonomiky je nezbytný,“ říká Pavlína Zychová, zakladatelka a ředitelka společnosti MyStay.
Bezkontaktní recepci můžete využít i při poznávání krás přírody v kempech, apartmánech či penzionech. Za pár minut a z jakéhokoliv místa si můžete rezervovat či zrušit servis a služby, které ubytovací zařízení nabízí. To vše snadno a pohodlně.
„Myslím si, že systém MyStay je budoucnost hotelnictví. Umožňuje Orea Hotels poskytnout online odbavení hostů a eliminuje zbytečně transakční záležitosti, kterými musí host na hotelu projít. Tím pádem umožňuje našim zaměstnancům, aby se soustředili na poskytování perfektních zákaznických služeb. Hotelnictví vždycky bylo a bude o lidech. Pokud se odbourají transakční věci tak se může posunout na lepší úroveň i servis hotelu, personál se může plně zaměřit na potřeby jednotlivých zákazníků,“ říká Gorjan Lazarov, Chief Executive Officer Orea Hotels.
S postupným uvolňováním jednotlivých opatření přichází i vlna obav z cestování. Právě tomu má bezkontaktní sada od společnosti MyStay předcházet. Je dobré zachovat si základní hygienické návyky a k tomu se snažit najít pohodlnější – bezkontaktní servis, díky kterému si bude možné i nadále užívat krás naší nebo jiných zemí. A tak svůj check in a check out už stačí provést kliknutím v aplikaci.
Zdroj foto: archiv spol.