Kampaň, jež je okořeněna vtipnými komediálními chvilkami, oslavuje vzrušení z hledání a darování toho „téměř dokonalého“ daru. V momentě, kdy píseň i choreografie (speciálně vytvořené pro tuto kampaň) dosáhnou svého finále, diváci jsou ujištěni, že z balení dárků nemusí mít obavy, protože opravdu záleží jen na tom, co je uvnitř. Jak zní i slogan kampaně: „Hard to wrap, easy to love“.
Kampaňové video bude odvysíláno v televizi po celém Španělsku, Mexiku a Rusku. V České republice, Polsku a na Ukrajině bude spot odvysílán v kinech. Dále se kampaň bude po celém světě šířit skrze digitální média, externí média a tisk.
Nad rámec těchto aktivit se zapojí influenceři po celém světě s výzvou, jak zabalit „téměř dokonalý“ dárek. Výzva #Tousunboxing, kterou zahájí sama Emma Roberts na svém profilu, poběží na Instagramu v prosinci.
Zdroj foto: archiv spol.