1) Začít s podnikáním v tak mladém věku je velký životní krok. Kdo vám nejvíce pomohl při rozjezdu a jak složité bylo skloubit podnikání se školou?
Začít v šestnácti je velký krok, na druhou stranu to bylo vlastně jednodušší tím, že jsem v té době nepotřeboval velký plat na hypotéku a na rodinu a k tomu mi jako většině teenagerů ještě kryli záda rodiče. Díky tomu jsem mohl značku rozjíždět krok po kroku bez nějaké zásadní investice nebo letitých úspor. Nejvíce mi určitě pomohli rodiče, jednak pěnězmi na rozjezd, a hlavně moje máma sama trenýrky u nás doma šila. A pak taky kamarádi, kteří mi pomáhali s focením, ať už za foťákem, nebo před ním, nebo když „katalog“ s trenýrkami roznášeli po svých středních školách a zajišťovali tak první zákazníky. A když říkám katalog, tak myslím pár stránek napsaných ve Wordu a vložených do eurosložky 🙂
Pokud jde o skloubení podnikání se školou, tak to bylo v podstatě od začátku plánované. Na VŠE jsem se záměrně přihlásil s cílem naučit se, jak vybudovat firmu. V rozvoji mi pomohlo několik zajímavých předmětů, kontakty a taky výhra v soutěži studentská firma roku.
2) Myslíte si, že Češi dbají více a více, co nosí za spodní prádlo? Materiál, tuzemská výroba, apod.?
Určitě! Čechům se obecně víc a víc daří, proto pro ně přestává být primárním rozhodovacím motivem cena, ale jdou i za ni. Začínají se zajímat o kvalitu materiálů, udržitelnost a s tím související lokálnost. Což je dobrá zpráva pro nás, protože stále více lidí si raději koupí kvalitní prádlo vyrobené v Česku namísto čínského zboží prodávaného v mezinárodních řetězcích. Musím navíc podotknout, že jako Češi máme čím dál vyšší nároky na design, což je pro nás také dobrá zpráva, že to naši zákazníci ocení.
3) Mohl byste říci našim čtenářům, který motiv je nejoblíbenějším u vašich zákazníků? A který motiv je váš nejoblíbenější?
Ze základních vzorů mezi zákazníky vyhrávají určitě puntíky, jemné jednobarevné vzory, a pak jsou taky hodně oblíbené výstřednější motivy jako pandy, francouzští buldočci… U boxerek, tílek a kraťásků jde o klasické méně výstřední barvy. Já mám nejradši světle modré vlaštovky z letní kolekce 2019 a bílé boxerky s mint gumou.
4) Jednou otázkou zabrousíme i do marketingu. Dnes je velmi populární spolupracovat s influencery. Využíváte je také k vaší propagaci? Nebo nejste této spolupráce zastáncem?
S influencery jsme dříve spolupracovali poměrně dost, hlavně na Instagramu. S odstupem času už se na podobné spolupráce díváme jinak. Už na tento typ marketingu neklademe tak velký důraz, celé to nabralo zvláštní směr.
5) Jaké jsou vaše plány do budoucna? Budete expandovat i na další zahraniční trhy?