Dedoles dlouhodobě pracuje s tématem inkluze. Prostřednictvím kampaně Ponožková výzva šíří povědomí o lidech s Downovým syndromem, s cílem jejich lepšího přijetí společností. Partnerstvím v projektu Srdce pro děti zase podporuje inkluzivní vzdělávání. Dedoles hledá partnery, se kterými sdílí
stejné hodnoty. Proto se spojil s občanským sdružením „Bol raz jeden člověk“, které zaměstnává lidi s mentálním postižením jako kresliče a stojí za inkluzivní kreativní značkou HENTO TOTO. Jedná se o jedinečný koncept pracovní inkluze, který spojuje talentované kresliče a profesionální kreativce.
Výsledkem jejich vzájemné spolupráce je množství veselých produktů, které dělají radost dětem i dospělým, což byl další důvod, proč taková spolupráce vznikla. „Lidé s mentálním postižením by často chtěli pracovat, ne vždy ale tuto příležitost mají a dostanou.
Těší mě, že jsme prostřednictvím naší kolaborace se značkou HENTO TOTO mohli podpořit jedinečný koncept pracovní integrace, který může být inspirací i pro další organizace,“ Jana Hrubcová, manažerka
udržitelnosti Dedoles.
„Tak jako kresliči z HENTO TOTO nekreslí nikdo, proto jsme se s nimi spojili, skamarádili a vznikla z toho limitovaná kolekce veselých ponožek. Od začátku – od naší první návštěvy v HENTO TOTO jsme cítili, že jsme na jedné vlnové délce a velmi jsme si navzájem sedli. Každé jedno setkání bylo pro nás velmi inspirující a obohacující,“ dodává Veronika Muchová, designérka Dedoles.
7 kresličů navrhlo vzory, které se staly motivem limitované kolekce
veselých Dedoles ponožek.
zdroj foto: archiv spol.