pondělí 21. dubna 2025

Puma pomáhá čtyřem talentům v jejich vysněné kariéře

Sportovní a lifestylová značka PUMA představila pokračování svého projektu PUMA HEROES, a to ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovao a influencerkou Annie Camel. Příležitost ukázat svůj talent měli čtyři vybraní hrdinové z téměř 300 uchazečů. Ti společně s ambasadory vytvořili celkem šest originálních stylingů z devadesátých a nultých let a z toho dva tématické.

Tématem letošního ročníku bylo „travel in time, but make it fashion”. Úkolem bylo připravit ambasadory PUMA Annie Camel a Bena Cristovao na focení stylingů z dob devadesátých a nultých let. „Zcela upřímně to bylo zatím nejzajímavější a nejzábavnější natáčení, na kterém jsem kdy byla. Miluji práci s mladými kreativními lidmi, která i mě samotnou inspiruje,” uvedla ambasadorka Annie. Puma tentokrát hledala talenty hlavně v oborech: fashion styling, make-up, hair styling a set design. Mezi kritéria výběru kromě talentu patřily kreativita a inovace.

Nevšední propojení make-upu a geometrie

Make-up artistkou letošních PUMA HEROES se stala Nhu Quynh Le. Líčení ji vždycky fascinovalo, ale začala se mu plně věnovat až v období lockdownu. Coby členka týmu Quynh během příprav i v den focení ukázala, že je naprostý profesionál a že má vše promyšlené do nejmenšího detailu. „Jelikož jsem hodně technicky založená, inspiruju se třeba geometrií a často ve své práci využívám různé čáry, tvary a podobně,“ dodala Quynh. Kromě vášně k makeupu ji pohání i její sen — postavit rodičům vlastní dům.

Hair tattoo jako součást hair stylingu

Jediným mužem PUMA HEROES vol. 2 se stal Jiří Besta, který měl na starost hair styling. Jirka pracuje v barber shopu a jeho specializací je hair tattoo. Když si vybíral životní cestu, rozhodoval se mezi grafickým designem a stříháním. Vyhrálo stříhání, nicméně v Jirkových hair tattoo dílech se grafik rozhodně nezapře. „Můj sen je být jedním z nejoriginálnějších barberů, i proto mě hair tattoo tak nadchlo,“ říká Jirka. Přestože ze začátku vnímal holčičí účes trochu jako výzvu, tak nejen pomocí náročnějšího účesu na způsob Britney Spears dokázal, že do party hrdinů rozhodně patří.

Minimalistické rekvizity nebo walkman polepený kamínky

Set designu se ujala Lenka Čačková. V současnosti studuje interiérový design a snaží se rozvíjet v oblasti 3D grafiky. V týmu čtyř hrdinů měla Lenka za úkol doladit stylingy ambasadorů PUMA vlastními rekvizitami. Její nápady jako „Burn Book“ nebo walkman polepený kamínky vyvolaly nadšení a spoustu vzpomínek. „Ráda používám cokoliv, co na první pohled zdánlivě nekomunikuje, ale zároveň něco, co svým způsobem vybočuje. Ve finále to pak utváří dokonalý celek,“ vysvětluje Lenka, která se set designu i scénografii věnuje již třetím rokem.

Od fotografie k fashion stylingu

Fashion stylingu ambasadorů PUMA se ujala Iva Komisarenko. Vystudovala fotografii, ale již během studia se začala věnovat i stylingu, což ji společně s focením módy bavilo nejvíce. „Od malička jsem měla slabost pro módu a chtěla jsem, aby se tahle moje vášeň odrážela i ve focení,” říká Iva, která v současnosti v oboru působí. Ráda tvoří nevšední fotografie a inspiruje se architekturou nebo dokonce sny a podvědomím. Zadání sestavit z oblečení a doplňků PUMA osm outfitů jí přišlo jako výzva, které se odhodlaně zhostila.

Finální díla talentů a fotky z natáčení můžete vidět na webových stránkách projektu www.pumaheroes.cz.

zdroj foto: archiv spol.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.