Program festivalu odstartoval v pátek 22.října po obědě úvodním slovem šéfredaktorky módního časopisu ELLE Valentíny Nízké. „Snaha přenést všechny novinky o kterých píšeme čtenářům a teda všem příznivcům v rámci „live eventu“ byl náš dlouhodobý sen,“ a dodává „od jiných akcí nás odlišuje především myšlenka DNA značky ELLE, osobní kontakt a možnost si na věci sáhnout.“
Během festivalu měli návštěvníci možnost nahlédnout pod pokličku toho, co kosmetický průmysl může v současnosti nabídnout. Kolagenový welcome drink, odtajněné beauty tajemství a rutiny slavných plus bohatý program na pódiu i mimo něj. Ellephoria byla plná energie, zvídavých lidí a úžasných nových poznatků ze světa kosmetiky.
„Je nám ctí, že vydavatelství Burda International CZ a její značka Elle uvedla na lifestylový trh novinku ve formě beauty festivalu. Tento nový a neznámy formát i v této nejisté době dokázal přesvědčit nejen návštěvníky festivalu ale především partnery. Jsme hrdí, že ELLEphoria důstojně reprezentovala značku ELLE, zabodovala nejen u obchodních partnerů, ale především zaujala veřejnost a má proto velký potenciál se dále úspěšně opakovat a rozvíjet,“ říká o novém projektu Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda International CZ. Koncept i produkci organizuje mediální dům Burda International CZ, který za svojí třicetiletou historii v rámci působení v ČR zorganizoval již nespočet úspěšných akcí a kampaní nejrůznějšího typu a zaměření.
Zdroj foto: archiv spol.