- Říkáte, že Flangi není jen další e-shop na. V čem se tedy od jiných e-shopů liší a co zákazníkům nabízíte?
Základním stavebním kamenem Flangi je dělat ze všedního jedinečné. To je náš claim, naše motto, to, co nás posouvá každý den dopředu. Jinými slovy to znamená, že ať už si u nás koupíte cokoliv, posune to vaše bydlení a tím pádem i každodenní život na novou úroveň. Zní to jako klišé, ale zkuste někdy servírovat právě uvařenou večeři na opravdu kvalitní porcelánový servis. Zaručuji vám, že už to pak nebudete chtít nikdy jinak. Obdobné to je třeba s ložním prádlem a takto bych mohla pokračovat do nekonečna. Sama jsem to v průběhu života postupně poznávala, proto jsem založila Flangi. Místo, kde uděláte objednávku a máte jistotu, že vám přijde domů kvalitní kousek nádobí, skvělá designová váza, nebo to nejpohodlnější povlečení.
- To zní hodně odvážně. Jak chcete něco tak nadstandardního zákazníkům zaručit? To byste musela jednotlivé položky vybírat sama, ne?
Přesně tak to je! (směje se) Rozhodla jsem se mít celou věc pod kontrolou a většina položek, které na Flangi najdete, mi tak prošla rukama. Celý život se pohybuji v oblasti designu a e-commerce, a měla jsem tak možnost osahat si opravdu velké množství věcí do domácnosti. Člověk po nějaké době pozná, s čím si dal výrobce práci. Co za to opravdu stojí. Je mi ale jasné, že je zde spousta lidí, kteří nemají tolik zkušeností s výběrem, nebo prostě jen nemají čas. Pro ně je tady Flangi a já doslova svým jménem ručím za to, že u nás si špatnou věc nekoupíte.
- Ocení to lidé? Budou chtít utrácet peníze za nádobí, nebo ručníky?
Během pandemie se změnila spousta věcí. Všichni jsme najednou museli trávit více času doma a část společnosti zjistila, že vlastně není tak špatné, když si z bytu nebo domu opravdový domov vytvoříte. Rodiny si zvykly na společné večeře doma, nebo třeba sledování filmů v obýváku, nikoliv v kině. A pokud někde trávíte tolik času, chcete kolem sebe mít věci a vybavení, které dodá punc jedinečnosti, o němž jsem mluvila dříve. A my jim právě tuto jedinečnost umíme poskytnout. Ne pomocí produktů, které vybralo nějaké nákupčí oddělení na základě výše marže, ale na základě produktů, které vybral jeden konkrétní člověk na základě kvality provedení, designu a taky asi podle toho, jaký z nich měl pocit, když je měl v ruce, nebo je poprvé viděl naživo.
- Proč si myslíte, že něco podobného dosud v českém e-commerce chybělo?
Myslím, že v Česku je byznys a podnikání stále tak trochu pánský klub a v e-commerce to platí dvojnásob. Někdy je ale potřeba zvednout oči od jedniček a nul v excelových tabulkách a zkusit udělat věci trochu jinak. Proto jsem se rozhodla ve Flangi nabízet jen ty věci, které mi přijdou hezké, něčím výjimečné, nebo ve mně zkrátka evokují radost, či dobrý pocit. Je to vlastně úplně jednoduché, ne?
- A mají tedy ženy podnikání v Česku těžší? Co byste jim doporučila?
Nevím, jestli se tohle týká jen žen, ale obecně podle mě platí, že pokud člověk nemá kontrolu nad vším, může se snadno stát, že věci nevyjdou, tak jak sám chtěl. Proto to u Flangi dělám jinak. Všechno si řídím sama a jsem skálopevně přesvědčena, že výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.
Zdroj foto: archiv spol.