sobota 19. dubna 2025

Emma Roberts se stala novou globální tváří šperkařské značky Tous

Nová kampaň Stay Tender, ve které poprvé září Emma Roberts, byla
odhalena 1. dubna ve více než 50 zemích.“

Tous kampaní Stay Tender následuje sérii předchozí úspěšné kampaně s Gwyneth Paltrow Tender Stories a pokračuje ve vyprávění poutavých příběhů, které sdílejí něhu (tenderness) jako základní hodnotu značky. Tous tentokrát k něžnosti přistupuje z jiného pohledu a poukazuje především na její spontánní, zábavný a hravý charakter. Ukazuje mnoho způsobů, jak něhu zažít a jak s lehkostí sdílet naše pocity a něžné stránky osobnosti.

Emma Roberts, mladá 28letá herečka, která dosáhla velké popularity díky filmům jako například Adult World, Millerovi na tripu a Nerve nebo seriálu American Horror Story či Scream Queens, se stala globální ambasadorkou značky. Tous si ji za svou tvář vybralo jako perfektní ztělesnění základních hodnot značky a pro její excelentní schopnost vyjadřovat emoce.

Emma Roberts nás v kampani vyzývá, abychom se ponořili do příběhů malých okamžiků naplněných vzrušením, zábavou a láskou, jejichž společným jmenovatelem je něha. Aby byla upřímnost každého okamžiku perfektně zachována, tak si značka Tous vybrala obyčejné lidi (v běžných situacích) raději než fikci.

Verze klasiky Love Me Tender od Elvis Presley se stala hudebním doprovodem pro tuto kampaň, pro kterou je hudba důležitou součástí.

Kreativní koncept kampaně vymyslela agentura LOLA Mullenlowe, reklamní a grafická tvorba byla vytvořena společností Diana Kunst, která i ve věku pouhých 27 let dokáže svým jedinečným stylem vytvořit unikátní atmosféru.

„V TOUS jsme přesvědčeni, že svět by byl lepším místem, kdybychom všichni vyjadřovali své pocity bez strachu, že bychom byli souzeni. Z tohoto důvodu chceme kampaní lidi povzbudit, aby našli ten nejlepší způsob, jak ukázat svou něhu, a to pomocí šperků,“ řekla Rosa Tous, viceprezidentka společnosti.

Zdroj foto: archiv společnosti

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.