Jak vznikl nápad zrození vaší značky MADLOVE BODY? Kdo všechno za ní stojí?
Sestavil jsem uskupení umělců a lidí z kreativních oborů, abychom měli dobré zázemí přinést na trh výjimečné produkty. Spodní prádlo, díky kterému je možné otevírat společenská témata a zároveň mít osobní vztah se zákazníkem. Nebavilo nás, jak výrobci o spodním prádle většinou uvažují, jako o masové konfekci, kterou vlastně nikdo moc řešit nechce. A tím myslím i zákazníky. My spodní prádlo vnímáme jako základní vrstvu každého člověka, a tak by se k ní mělo i přistupovat. Jako k zábavné, pohodlné, osobní vrstvě.
Co všechno se za touto značkou skrývá, myslím tím, produktové portfólio. A kdo je vaší cílovou skupinou?
Jde o ucelenou kolekci, kde najdete několik druhů podprsenek, dámských body, pánských trenek, ale také módních triček a printových košil. Součástí kolekce jsou i designové doplňky, které vznikají ze zbytků materiálu při výrobě. Třeba náramek je vypletený ze zbytků trenýrek. Je výrazný a díky materiálu tak příjemný na ruce, že ho nechcete sundat. Všechno jsou produkty domyšlené designem, materiálem i provedením. Cílovou skupinou jsou lidé, kterým není jedno, co nosí, odkud a od koho produkty pochází, mají nějaké hodnoty, zajímají se o svět kolem sebe. Věk nebo sociální skupina nejsou podle nás úplně důležité.
První kolekci jste na trh uvedli s českou návrhářkou Petrou Ptáčkovou. Plánujete i další spolupráce?
Petra zůstane dál součástí celého projektu a její kolekce je klíčová. Současně ale plánujeme i další spolupráce s novými tvářemi. MADLOVE BODY je platforma, která je od počátku nastavená na kooperacích s umělci nejen ze světa módy, ale také s filmaři nebo fotografy.
Mohl byste nám blíže popsat vaši úvodní kolekci? Kde jste hledali inspiraci, apod.?
Jsme uskupení kreativců, byl to tedy proces každého z nás, naše individuální životní inspirace propojené v jeden celek. V nové kolekci najdete příběhové a pravdivé celky od ilustrátorů a designérů, vše má zkrátka svůj smysl.
Co je váš vysněný cíl?
V pracovní rovině určitě úspěch tohoto projektu. Ať v Čechách dobře odstartujeme a lidi si značku oblíbí, i proto jsme začali na českém crowfundingu hithit.cz. Dalším snem je samozřejmě úspěšně navázat na zahraniční trh a ukázat český design i ve světě. Poukázat na to, že nejsme země, kam móda přichází se zpožděním. Chceme otevírat velká společenská témata, o kterých se raději nemluví.
V osobním životě chci přečíst všechny nakoupené knihy a budit se ráno s tím, že pracovní věci se naplnily podle přání a náš pozitivní vliv na společnost má reálný dopad.
Zdroj foto: Pavel Mádl