Úterý 24. listopadu 2020

Říjen patřil módnímu networkingu

Čtvrtý ročník akce Life is Fashion se nesl ve znamení fashion networkingu. Ve středu 23. října se v pražském Institutu módní tvorby sešli návrháři, odborníci i obdivovatelé módy, aby rozebrali českou i světovou módu do poslední nitě. Moderování celého odpoledního programu se ujala Žaneta Slámová.

Vůbec nejoblíbenější se stala instalace Šarky Rychtářové, která při své prezentaci vyprávěla o vlastní praxi ověřování originality luxusního zboží. Svým vyprávěním o rozpoznání originálu značkové kabelky od napodobeniny si dokázala udržet pozornost po celé odpoledne.

Během večera se představil také nový koncept VONA second chance. Eva Koželoužková a Petra Lojdová prodávají vyřazené kousky lokálních návrhářů za zlomek původní ceny. Díky jejich projektu tak dostanou šanci vlastnit originální designerský kousek i ti, kteří by si ho jinak dovolit nemohli.

Své Body Moody představila studentka ČVUT Kateřina Rydlová. Projektem pomáhá ženám, které prožívají bolestivou menstruaci. Body je protkané speciálními nitěmi vedoucími teplo, díky čemuž je v oblasti podbřišku a beder cítit úleva od nepříjemné bolesti.

O kapsulovém šatníku a novém online magazínu o pomalé módě Slow Femme vyprávěly Karolína Břinková s Veronikou Ohrádkovou. Návštěvníci si mohli také osahat a vyzkoušet designovou ortopedickou obuv Sabina Rich Shoes a novou kolekci Pavla Berkyho. O výrobě džínů či obleku na míru jsme se dozvěděli vše podstatné od Romana Humlíčka. Přítomna byla také automobilová značka DS, která se s projektem Life is Fashion propojila právě díky stejným hodnotám, které obě firmy vyznávají. Účastníci vyzkoušeli také kosmetickou značku Lumene a proseco od Proseccolo.

Zdroj foto: Eva Koželoužková

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.